برگزاری نهمین “نمایشگاه ویتامین ک”

نمایشگاه کتاب ویتامین ک

برگزاری نهمین “نمایشگاه ویتامین ک” مجموعه مدارس سرمد در آذر ۱۴۰۱


مجموعه مدارس سرمد به رسم هر ساله خود نمایشگاه سالانه کتاب را با عنوان “نمایشگاه ویتامین ک” آذرماه ۱۴۰۱ برگزار کرد. این نمایشگاه، امسال در ساختمان جدید پسرانه در دو روز ۲۴ آذر ویژه دانش‌آموزان پسر و ۲۵ آذر ویژه دانش‌آموزان دختر و با حضور و استقبال دانش‌آموزان، خانواده‌ها، آموزگاران و همکاران سرمد برپا شد.
کارگاه‌های خوانش برای کودکان و خانواده‌ها ، کارگاه نحوه انتخاب کتاب مناسب ویژه والدین ، ارائه و فروش کتاب از فعالیت‌های این نمایشگاه بود.
گفتنی است دانش‌آموزان سرمد هر ساله در برگزاری این نمایشگاه در مراحل مختلف از شروع تا پایان همکاری قابل توجهی دارند.

همچنین با توجه به اهمیت این موضوع در تربیت کودکان ایران عزیز، این برنامه از همین شروع در اولویت کودکان خرمشهری هم قرار گرفت. از این رو از فرصت رویداد “ویتامین ک” استفاده کردیم و از همه بچه‌ها خواستیم از کتاب‌های خود و نمایشگاه برای بچه‌های دیگر هدیه بیاورند و به یاری خدا حدود ۱۰۰۰ جلد کتاب برای خرمشهر هدیه شد.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn
Share on facebook
Facebook
Share on email
Email
Share on print
پرینت
5/5
بنیاد سرمد
بنیاد سرمد

مطالب مرتبط

بنیاد سرمد

ما در بنیاد عام‌المنفعهٔ فرهنگی آموزشیِ سرمد، گرد آمده‌ایم تا همهٔ تلاش خود را برای ارتقاء کیفیت و عدالت آموزشی به کار بگیریم. بدین‌منظور با مطالعه و تحقیق، همکاری با مراکز آموزشی و ساختارسازی در امر تعلیم‌وتربیت، به دنبال خلق الگوهای نوین، کارآمد و قابل تعمیم در آموزش‌وپرورش هستیم.

پاسداران، بالاتر از چهارراه پاسداران، خیابان عابدینی‌زاده، پلاک ۱۲، واحد ۳

شماره تماس : ۶۸ الی ۰۲۱۲۲۷۸۴۸۶۷