کارگاه مدیریت پروژه چابک

کارگاه مدیریت پروژه چابک| بنیاد سرمد

کارگاه مدیریت پروژه چابک (agile) با چارچوب اسکرام(scrum) در آذرماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد سرمد، دوره آموزشی کارگاه مدیریت پروژه با چارچوب اسکرام با حضور کلیه مدیران و کارشناسان بنیاد سرمد در تاریخ آذر ماه ۱۴۰۰ به میزبانی مدرسه دخترانه سرمد توسط واحد طرح و برنامه برگزار شد.

واحد طرح و برنامه بنیاد سرمد، هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش در حوزه مدیریت پروژه، برای کلیه مدیران و کارشناسان بنیاد سرمد دانست و اعلام داشت: با توجه به پروژه‌های متعددی که در بنیاد سرمد وجود دارد، این کارگاه به همکاران ما آموخت چگونه پروژه‌ها، وظایف، منابع، افراد و … را مدیریت کنند. هم‌چنین برنامه‌ریزی در بازه‌های زمانی کوتاه‌مدت، اولویت‌بندی کارها، برگزاری جلسات بازخورد متعدد و …که در این کارگاه بررسی شد، از دیگر مواردی است که می‌تواند نقش مهمی در پیشبرد موفق یک پروژه بازی کند.

برگزاری این کارگاه از این حیث مورد اهمیت است که از این پس افراد با یادگیری یک فریم‌ورک استاندارد در کلاس جهانی می‌توانند باعث افزایش بهره‌وری و بهبود مستمر در فعالیت‌ها، پروژه‌ها و نهایتا سازمان شوند.

مدرس این کارگاه آموزشی، آقای مهندس محمد حمیدی (مدیر PMO شرکت فناپ) از  متخصصان این حوزه بودند که توانستند راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش و مهارت شرکت‌کنندگان باشند.

در این کارگاه، شرکت‌کنندگان دانش قابل توجهی در خصوص مدیریت پروژه‌های چابک کسب کردند. با نقش افراد مختلف در تیم‌های اسکرامی آشنا شدند و پس از گذراندن این کارگاه می‌توانند جهت انجام پروژه‌ها ارتباط موثری با این افراد برقرار کنند. هم‌چنین این کارگاه، باعث افزایش توانایی افراد در برنامه‌ریزی، پایش و خروجی بهتر کارها در بازه‌های زمانی مقرر شده است.

 

 

 

 

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn
Share on facebook
Facebook
Share on email
Email
Share on print
پرینت
5/5
بنیاد سرمد
بنیاد سرمد

مطالب مرتبط

بنیاد سرمد

ما در بنیاد عام‌المنفعهٔ فرهنگی آموزشیِ سرمد، گرد آمده‌ایم تا همهٔ تلاش خود را برای ارتقاء کیفیت و عدالت آموزشی به کار بگیریم. بدین‌منظور با مطالعه و تحقیق، همکاری با مراکز آموزشی و ساختارسازی در امر تعلیم‌وتربیت، به دنبال خلق الگوهای نوین، کارآمد و قابل تعمیم در آموزش‌وپرورش هستیم.

پاسداران، بالاتر از چهارراه پاسداران، خیابان عابدینی‌زاده، پلاک ۱۲، واحد ۳

شماره تماس : ۶۸ الی ۰۲۱۲۲۷۸۴۸۶۷