توسعهٔ و بازسازی مدرسهٔ دخترانهٔ سرمد در تهران

مدرسه دخترانه سرمد

مدرسهٔ دخترانهٔ سرمد در شهر تهران در تاریخ سال ۱۳۹۹ توسعه پیدا کرد و در فروردین ۱۴۰۰ بازسازی شد.

به گزارش واحد توسعهٔ زیرساخت فیزیکی سرمد، مدرسهٔ دخترانهٔ سرمد در شهر تهران، در سال ۱۳۹۹ توسعه پیدا کرد و در فروردین ۱۴۰۰ به گزارش واحد توسعهٔ زیرساخت فیزیکی سرمد، مدرسهٔ دخترانهٔ سرمد در شهر تهران، در سال ۱۳۹۹ توسعه پیدا کرد و در فروردین ۱۴۰۰ بازسازی شد.

پس از آن که در سال ۱۳۸۸ مدرسهٔ پسرانهٔ سرمد را تأسیس شد، در سال ۱۳۹۶ مدرسهٔ دخترانه را با یک پایه آغاز به کار کرد.

در راستای بالابردن کیفیت آموزش دختران سرزمینمان و طراحی مدرسه‌ای با شرایط ایده‌آل، از ابتدای سال ۱۳۹۹ تصمیم به توسعهٔ مدرسه گرفته شد و برنامه‌ریزی شروع شد، از دی‌ماه  ۱۳۹۹ هم فعالیت واحد توسعه فیزیکی آغاز شد.

مشابه دیگر پروژه‌های واحد توسعهٔ زیرساخت فیزیکی، برای توسعه و بازسازی این پروژه با متخصصین معماری و آموزش مشورت شد. طراحی این پروژه به عهده دکتر گرمارودی (معمار طرح) بود.

کار توسعه و بازسازی از ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ آغاز شد و باتوجه‌به حساسیت‌های مدرسه و طراح ۳ ماه به طول انجامید و ۱۵ تیر ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسید.

در این پروژه به‌تمامی جوانب فکر شده‌ است و بهترین طراحی و اجرا صورت‌گرفته است تا مدرسه‌ای شاخص داشته باشیم. طراحی مطابق استانداردهای واحد توسعهٔ زیرساخت فیزیکی و متناسب با شرایط دانش‌آموزان دختر انجام شده است و باتوجه‌به زیربنای ۹۰۰ متری، مناسب پیش‌دبستان و دبستان ۱ است.

پروژهٔ مدرسهٔ دخترانهٔ سرمد از شروع جست‌وجوی ملک تا پایان بازسازی، زیرمجموعهٔ واحد توسعه فیزیکی بود و مراحل بعدی زیرمجموعهٔ واحد مدارس می‌باشد. منابع مالی پروژه‌های ساختمانی ما اعم از خرید، اجاره و بازسازی نیز توسط خیرین تأمین شد.

 

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn
Share on facebook
Facebook
Share on email
Email
Share on print
پرینت
5/5
بنیاد سرمد
بنیاد سرمد

مطالب مرتبط

بنیاد سرمد

ما در بنیاد عام‌المنفعهٔ فرهنگی آموزشیِ سرمد، گرد آمده‌ایم تا همهٔ تلاش خود را برای ارتقاء کیفیت و عدالت آموزشی به کار بگیریم. بدین‌منظور با مطالعه و تحقیق، همکاری با مراکز آموزشی و ساختارسازی در امر تعلیم‌وتربیت، به دنبال خلق الگوهای نوین، کارآمد و قابل تعمیم در آموزش‌وپرورش هستیم.

پاسداران، بالاتر از چهارراه پاسداران، خیابان عابدینی‌زاده، پلاک ۱۲، واحد ۳

شماره تماس : ۶۸ الی ۰۲۱۲۲۷۸۴۸۶۷