برنامه ریزی منابع سازمانی

یکی از پروژه‌های واحد طرح و برنامه بنیاد سرمد ERP است. ERP (مخفف عبارت Enterprise Resource Planning است.) به معنای برنامه‌ریزی منابع سازمان، در واقع راه‌حل‌هایی نرم‌افزاری است که به ما کمک می‌کند تا فرایندهای سازمانی‌مان را بهتر سامان‌دهی کنیم.

ERP با رویکرد فرایند‌محورِ خود، جایگزینِ تمام نرم‌افزارهای جزیره‌ای و وظیفه‌محور سازمان می‌شود. در واقع ERP با ایجاد یکپارچگی بین واحدهای مختلف سازمان، باعث بهبود عملکرد، ساده‌سازی فرایندها، صرفه‌جویی در زمان، کاهش هزینه‌ها و نهایتاً تصمیم‌گیری داده‌محور برای سازمان می‌شود.

 ما در بنیاد سرمد در حال طراحی و پیاده‌سازی یک ERP هستیم که علاوه بر ویژگی‌هایی که مابقی این نوع از نرم‌افزارها برای برنامه‌ریزی منابع سازمان‌ها، دارند قابلیت استفاده در مؤسسات آموزشی را داشته باشد از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به‌سهولت کاربری، قابلیت سفارشی‌سازی و متن‌باز بودنِ آن اشاره کرد.

ERP آموزشی یا Educational ERP یک نوع از ERP است که در مراکز آموزشی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. ما در مدارس سرمد در حال طراحی و پیاده‌سازی نوعی از ERP هستیم که به ما در فرایندهای آموزشی و تربیتی هم کمک می‌کند.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn
Share on facebook
Facebook
Share on email
Email
Share on print
پرینت
5/5
بنیاد سرمد
بنیاد سرمد

مطالب مرتبط

بنیاد سرمد

ما در بنیاد عام‌المنفعهٔ فرهنگی آموزشیِ سرمد، گرد آمده‌ایم تا همهٔ تلاش خود را برای ارتقاء کیفیت و عدالت آموزشی به کار بگیریم. بدین‌منظور با مطالعه و تحقیق، همکاری با مراکز آموزشی و ساختارسازی در امر تعلیم‌وتربیت، به دنبال خلق الگوهای نوین، کارآمد و قابل تعمیم در آموزش‌وپرورش هستیم.

پاسداران، بالاتر از چهارراه پاسداران، خیابان عابدینی‌زاده، پلاک ۱۲، واحد ۳

شماره تماس : ۶۸ الی ۰۲۱۲۲۷۸۴۸۶۷